25 Ağustos 2009 Salı

English home'un kuşları


Hafta sonu Ykm'de alışveriş yapıyordum. English home'un standında yanda gördüğünüz kuşlar dikkatimi çekti. Önce sadece süs amaçlı sıradan bir ürün gibi göründü gözüme hoşlardı ama alsam mı karar veremedim. Sonra üstündeki etiketi gördüm ve satın aldım. şöyle yazıyordu;

Nuh Peygamber, tufandan sonra Ararat'a (Ağrı dağına) geldiği zaman 3 kuş türünü serbest bırakmış;Barış için Güvercin,
Yeni bir çağ için Kırlangıç,
Bereket için Kelaynak kuşunu.

English Home’de el yapımı olarak üretilen Bereket Kuşları, evlerinize her zaman bereket getirsin.

Bu kuşların satış rakamlarından memnunlar mı bilmiyorum ama bence satılmaması için hiç bir engel yok. Estetik, ucuz ve tüketiciyle duygusal bağ kuruyor.

Bir ürünü tüketicinin duygusal sebeplerle satın aldığı artık bilimsel bir gerçek. ancak bu duygusal sebepler nasıl yaratılır, ürünle nasıl bağdaştırılır ve hangi dozda uygulanır ? English home'un bu kurguyu başarılı bir şekilde uyguladığını düşünüyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler